Tuesday, April 27, 2010

tulis pape jee

petikan miss marhapizah ismail:

Suka itu sekadar perasaan, sayang itu satu penghargaan dan cinta itu,bersama tanggungjawab. Suka itu, jua senang dan selesa kita terhadapnya, sekadar itu sahaja. Sayang pula, sentiasa kita doakan, dia selamat dan bahagia juga sekadar itu; tidak pula beerti kita ingin memilikinya. Dan sudah tentu, dalam cinta itu, ada suka dan sudah tentu dengan sayang.Ingin menjadi pemilik dan berdamping sentiasa.

hmmm...
klau bace blik..memang best petikan ni..
n ni la ape yang paling tepat..n aku nak ckp..tp tak tau nak ckp cne..
hihihihi...tenqiu to miss mar..
hihihi..
btul suka itu skadar perasaan..
tak lebih dr tu..
kte bleh ske kat sape2 je...
btul syg itu satu penghargaan...
penghargaan dai seseorang kepada seseorg
sngt seronok ble tercetusnya kasih syg tu..
kan..
cnta pula adalah tggungjawab..
ha nie utk org yg dah besa2..
hihih...
tu je la nak tulis...

harinie abes paper acc..
pad 170 n190 mnnti...
memg aku wajib skor paper nie..
walau ape jua skalipun..
insyaAllah..
klau tuhan izinkan aku dekan..
dekan la aku..
harap2 camtu la...
aku nak gembirakan mama ngn abh...
yg snggup korban ape je utk aku..
huhuhu...
k la..
nk kua mkn kfc..
huhu..
daaaa

No comments:

Post a Comment