Sunday, May 9, 2010

Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah subhanahuwaala dengn izinNya berjaya juga aku habiskan final semester kedua..
tamat sudah semester kedua yg telah bnyak melakar dan merupakan satu kenangn terindah dalam hidup ku....kami telah berjaya mencetuskan satu persahabatan yang murni diantara rakan-rakan sekelas..
alhmdulillah...
aku selesa dengan hidup ku...
aku selamat tiba di rumahku pada jam 9.30 malam tadi...
bermula perjalanan hidup ku yang baru...
aku telah pun dapat bekerja di satu stokis penjagaan kesihatan..
walaupun pada mulanya aku agk bosan... tapi insyaAllah..
aku boleh biasakan diri ku di sini...
Terima kasih Ya Allah..Kau telah mempermudahkan pekerjaanku..
aminn...
sekian..
wassalam..

1 comment:

  1. wahh... da dapat kje.. aku xde pn.. hm.. dok umah dn besarkn badan la kje aku.. hahaha..

    ReplyDelete