Saturday, April 24, 2010

sayang dan disayangi...??

hmmm..bercakap tntg kasih sayang..
bg aku..
kasih syg terlalu subjektif..
syg Allah..
syg Rasullullah..syg mama syg abh..
syg fmly..
syg kawan2,,
syg ckg2..
syg pensyarah..
n bnyak lg la....
tp..ape yg aku tau..
mama ngn abh syg kat aku..
tp cne ngn org len...
adakah mereka jugak menyayangi aku..
hmmm...
entahlaa...
susa nk bace pemikiran org len kan...
tp..
aku jenis yg mudah sngt syg kat org..
n once lau dye tggalkan aku..
jd 1 impak yg besa sngt dalam hidup aku...
aku sedang blaja dai pengalaman sndri..
yakni..
kite tak leh terlalu syg sngt kat org..
kelak dri sndri yg merana..
even skrg pun..
aku msh lg tak dapt lupe ape yg dye da wat kat aku..
hmmmm...
manusia oh manusia...
apekah itu hnya 1 taktik utk uji aku..
walhal dye sndri tau yg aku syg kat die..
hmmm..
entah laa...
salamm

No comments:

Post a Comment