Saturday, April 24, 2010

cerita hari ahad...

huhh..
harinie agk lewat gak bngun..
jnji ngn ana ngn auni ngn along nak men tenis..
last2 men lam mimpi aje..
hahaha..
ingt nak p library..
tp terlebih tdo lak..
adess..
cam biase..
dungun sngt la panas hrinie..
adesss..
tak saba nk blikkkk...menikmati keindahan kat kuantan lak..
then..ape lg la nk wat kat blik slain dai stdy.. akaun bel akaun bel..
tu je la yg bermain kat otak skg nie..
adess...
haaaaa...
cte lg sal tgh hari td..
eirun ngn alonh ckp..
ble kte ase rindu kat seseorg yg bukan milik kte itu dikira zina hati...
Subhanallah...
baru aku tau....
kite tak boleh ckp camtu slagi dia bkn milik kte...
tp org zaman skrg nie...
huuuuu..
fhm2 sndiri la yeh...
dushh...
tekena gak la ats pale sndri..
even dye tak cakp..
tp aku bleh rase dye ade hati kat aku..
aku tau tu..
tp entah la..
bgus jugak...
kami kawan..
aku berpegang ngn takdir Allah...
kalau dye jodohku..
pasti tak kemane..
pusing2 dia gak yg akn aku dapt..
aminnnn....
ok la..
da agk pnjg aku mrepek nie..
nti sambung...
ddaaaaaaaaaaaaa

1 comment:

  1. fiza..ooo...fiza..
    apa yg tulis ne semuanya berlaku pada hari sabtu la......

    ReplyDelete