Thursday, May 20, 2010

sahabatku...

bila Allah temukan kta dgn usrah kasih,kutahu ia adalh anugerah..bla tjd slah faham,kutahu ianya ujian dr Allah..dan bla hadirnya ppisahan, kusedar hdup ini hanyalah persinggahan....terima kasih Ya Allah atas sebuah PERSAHABATAN....I LOVE U ALL...
aku bersyukur pada tuhan kerana dikurniakan 2 orang sahabat yang begitu memahami dirikuini...
nor zatul syamila bt mohd noor n engku halimatun saadiah bt engku hussein..
itu lah nama sahabat ku yang tak pernah jemu mendengar celotehku..
aku pada mulanya merupakan musuh kepada syamila..
kami membenci antara satu sama lain..
oleh sebab mase tu terlalu gilakan pangkat..
hmmm...
masa tu masih belum dapat berfikir secara matang...
kami jarang bercakap..
mengata di belakang..
sentiasa negatif...
sampai satu hari, cikgu kadet memberitahu yang kami telah terpilih untuk menyertai kemkepimpinan kadet po lis di cherating...
dari situ kami mula rapat... dan hari ke hari minggu ke minggu aku selesa dengan mila..
kami berkawan sampai sekarang...














nie la aku n myla..
comel kan kawan-kawan ku..
hihihihi

begitulah cerita aku dan myla..aku sebagai koperal dan myla sebagai sarjan..
ketua aku...
setiap yang berkaitan kami akan handle sama-sama..
kami jugak bersaing dalam marchpass..aku ngan team olsan aku n dia ngn team craven dia..
yang penting aku ta pernah kalah ngan dia..
sampai sekarang kami jadi kawan n aku harap KITA KAWAN SAMPAI BILA-BILA TAU itu je yang akuharapkan..

cerita engku pulak...

atau nama panggilannya cah...
asalnya aku kenal dia dari tirah...
aku tak rapat sangt pada mulanya...
tapi lama kelamaan aku jadi rapat pulak sehinggakan kami bertiga jadi kawan baik..
mana-mana kami pergi mesti kena bertiga..
sampai cikgu2 kat skola gelar kami 3 beradik...
hahaha
indahnya saat tu...
saat kenangan manis kami di skola dulu..

cah nie sifat dia memang susa nak ditect,,
susa sangat kami nak tangkap..
sampai la dia cakap terus terang..
bru kami faham..
agak pendiam..
tp once da mule memg susa da nak benti bercakap..
hahaha
















nie la dye cah yang comel..
hihihih

kami bertiga berkawan baik sejak kami bertiga join skuad elit daerah kuantan..
mane2 pegi pasti bertiga..
kami tak cara pun hal orang len..
sbb tu la kami di cop budak sombong...
hahahah...
mengenali mereka merupakan kenangn terindah bg aku dalam hidup nie...
hihihi...
mereka antara orang2 yang telah menceriakan hari-hariku....
walaupun bermacam-macam dugaan..
kami berjaya menghadapinya dengan baik sekali...
biasalah..
mcm petikan kat atas tu..
Allah pasti menguji kita...
dan setiap pertemuan pasti ada perpisahannya...
begitulah kehidupan..


fizah cah myla... kita kawan sampai mati yeh.. aku sayang kat korang... thanx by being my gud3.. friend... hih ihi

No comments:

Post a Comment