Wednesday, May 19, 2010

pasrah....

setelah diungkai dan dikaji juga difikirkan..
aku mula pasrah dengan apa yang suda jadi terhadap diriku sekarang nie...
aku rasa suda tiba masanya aku bukak lembaran baru kehidupan aku setelah hampir 2 tahun aku pergi bermastautin di tempat lain..
sudah tiba masa aku move forward and dont look back...
what i need to do is just make a proud for my parents tht already gave me a lot of things that i needed in this world...
jangan dikenang-kenang apa yang tiada di depan mata dan jangan diungkit lagi kisah silam...
hanya satu yang aku nak buat sekarang..
menggembirakan ibubapa..itu saja...
walau perit..
tapi aku perlu dan harus telan yang pahit itu..
anggap sahaja dia seperti orang-orang yang biasa aku kenali..
hmmmm

3 comments:

  1. sedang amik mood positifkan diri...
    ade kat kuantan nie tak leh lari dai tepkkan mase silam..
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. ta yh la pk..
    bkn kc akk pape pown..
    nnty akk skit aty..
    so akk ta yh pk..

    ReplyDelete