Monday, January 31, 2011

1 februari 2011

wahahah...
lame gile la tak tulis n update blog ni....
semester 4 sudah sye..bermksud da 2 thun sye kat dungun...masa ohh masa... cepat btul berlalu...
ape nak cite ek...tgh cti skrg...cti n malas nak pike ape akn jd pas nie kat kmpus....
woooooo...bnyak perubahan sem nie...aku da kne mule mnjalankan tugas...sem ni aku jd ahlong...
kutip duit...kutip punye kutip,msti ade yang ta ckup...woooo...aku ta bya lg upenye..
hahhaaa...gtulah kehidupan...roomate pun da bertukar...since my bestties,erun n tasha p praktikal...windunye koang....aku dok ngn along,ngn ana n kak titah...oke jee...bleh idup ngn doang..wooo..ekin lak dok jauh gle dai aku....adesss...ape nak wat...ikut arahan jelaaa...erun,tasha,aku windu koang sngt2...hihihi,,,,
auni,wani n anis da pindah shah alam..haihhhhh...adik bradik 39 da berkurg...sngt terasa bile ketiadaan koang....winnnddddduuuuuu...gmba...
nty sye letak..ade lam fon daaa...
hihihihi:)) c u soon

No comments:

Post a Comment