Monday, May 17, 2010

oh tolonglaa...

semakin aku cbe pergi jauh dari dia..
semakin dekat byg2 nya dtg mghntui aku...
aku tak fhm ape mksud perasaan aku nie...
sedangkan mereka sedang bersenang lenang dengan kehidupan mereka tanpa memikirkan diriku yang suda jauh dari penglihatan dan ingatannya.....
aku di sini....
msh dlm kesedihan mncari jawapan yang tak pasti hujung pangkalnya...
begitulah yang dikatakan dengan lumrah kehidupan...
habis madu sepah dibuang..
aku hilang punca mencari dimana silapnya aku sehingga begini jadinya..
aku buntu memikirkan sehingga aku nekad menyepikan diri sekarang...
aku masih lagi aku cuba lari dari memikirkan hal ini...
arghhhhh....
bila aku fikir,aku jadi hilang kosentrasi dalam melakukan segala hal...
aku sentiasa menyibukkan diri aku agar aku tidak terlalu memikirkannya..
tapi..dengan cara itu, aku gagal...
huhhh!!
mengapa begini akhirnya...
bukan perpisahan yang ku pinta..
tapi hubungan silaturrahim yang erat...
tapi dengan mudahnya dia pergi tanpa khabar berita...
bukan begini akhirnya..
bukan begini...
bukan begini...

6 comments:

  1. tak perlu fhm...
    nty aku cte kat ko...
    lau ko nk dgr la..
    hihih

    ReplyDelete
  2. kenangn silam mula mghantui diri tika aku di kuantan..
    sbb tu aku nk pulang cept ke dungun dan lupekan ape yg da pnh jd di kuantan satu ketika dulu..

    ReplyDelete
  3. knape perlu lpe??
    kadang2 kenangan tue indah walaupun sakit untuk d kenang..

    ReplyDelete
  4. memang la...
    tp entah la syamiera..
    susa la nak ckp..
    hahah..
    biala tggal kenangn yg tak perlu dikeng2..
    ble dikeng hnya menyakitkan..

    ReplyDelete